سوالات متداول

  • سوالات ثبت نام و عضویت

  • سوالات سفارش

  • سوالات دریافت و تحویل

  • سوالات تعرفه و پرداخت

وارد سایت laundryman.ir شويد و وارد قسمت عضویت در خشکشویی «من» شوید، ابتدا محله ي خود را انتخاب كرده و در مرحله بعد اطلاعات فردي را در سايت تكميل كرده.
با رفتن به پنل کاربری خود، بخش ویرایش اطلاعات
شما ميتوانيد از مسیرهای ارتباطی که در تماس با ما وجود دارد ، با ما تماس بگیرید.
با رقتن به قسمت ورود به خشکشویی «من» و وارد کردن نام کاربری و رمز ورود می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

چطور بايد ثبت سفارش كنم ؟

وارد سايت laundryman.ir شويد ، در صورتيكه ثبت نام كرده بوديد ،بر روي ثبت سفارش آنلاين كليك كنيد بعد از آن روز و ساعت جمع آوري و تحويل دلخواه را وارد كنيد و بر روي ثبت سفارش كليك كرده در صورت ثبت سفارش به شما كد سفارش ميدهند .

انتخاب روز و ساعت ثبت سفارش براي جمع آوري چگونه است ؟

وقتي وارد قسمت ثبت سفارش مي شويد به طور اتوماتيك روزها و ساعتهايي مياد كه شما ميتوانيد ثبت سفارش كنيد. شما هر زمانی كه وارد سايت شويد، مي توانيد براي پنج ساعت آينده تا چند روز آينده ثبت سفارش كنيد.

انتخاب روز و ساعت ثبت سفارش براي تحويل چگونه است ؟

براي انتخاب ساعت تحويل شما مي توانيد از 72 ساعت بعد از زمان جمع آوري ثبت سفارش كنيد.

آيا مي توانيم سفارش خود را كنسل كرده يا زمان آن را تغيير داده ؟

بله ، شما در هر زماني قبل از پنج ساعت مانده به زمان سفارش مي توانيد با مراجعه به سايت در قسمت حساب کاربری خود و انتخاب گزينه ي حذف كردن سفارش اين كار را انجام دهيد. در صورت كنسل نكردن سفارش ٥٠٠٠ تومان براي كرايه از شما دريافت مي شود .

در صورت نبودن در منزل در هنگام جمع آوري و يا تحويل البسه چه كار كنيم ؟

شما به راحتي مي توانيد البسه ي خود را به سرايدارتان و يا همسايه ي خود بسپاريد و يا پشت درب منزل قرار دهيد و در هنگام ثبت سفارش در قسمت توضيحات بنويسيد . به طور مثال در قسمت توضيحات مي نويسيد: لباس ها پشت درب منزل است زنگ واحد ٣ را بزنيد.

آيا مي توان سفارشات را براي آدرس ديگري ثبت كرد ؟

بله شما مي توانيد در هنگام ثبت سفارش در قسمت آدرس دیگر، آدرسي را كه ميخواهيد را وارد كنيد و محله ی آن را هم در قسمت انتخاب محله، انتخاب کنید.
زمان دلخواهى كه در سايت مشخص كرده ايد .
در هنگام جمع‌آورى البسه توسط مامورين ما، بايد البسه و ساير اجناسى كه فقط نياز به اتو دارند را در يك كيسه يا محفظه گذاشته و البسه و اجناسى كه نياز به شستشو و اتو دارند را در يك كيسه يا محفظه قرار داده و البسه و اجناسی که نیاز به تعمیر دارند را در یک کیسه و محفظه قرار داده و نام خود و توضیحات مربوطه را روی کاغذ نوشته و در هر کیسه قرار داده.
به هيچ وجه نگران گم شدن اجناس خود نباشيد ، مأمورين جمع آوري و تحويل البسه در هيمو افرادي با تجربه ، متعهد و قابل اعتماد هستند و در هنگام جمع آوري و تحويل البسه به شما رسيد ميدهند و در صورتي كه پس از تحويل سفارشات مغايرتي بين رسيد و اجناس تحويل داده شده بود در مرحله ي اول همه ي مكان ها جستو ميشود در صورت پيدا نشدن اجناس هزينه ي آن برآورد ميشود و به شما پرداخت ميشه .
هر البسه اي بستگي به جنس و نحوه ي شستشوى قيد شده بر روى آن ، شيوه ى مخصوص خود را براى شستشو و اتو دارد ، شما مي توانيد با تماس با ما از روش شستشوى البسه يا اجناس ديگر مطلع شويد .
مراجعه شود به منوي اصلي سايت قسمت تعرفه خدمات
يك روز بعد از جمع آورى البسه صورتحساب شما در سايت قرار داده مي شود و به ایمیل شما ارسال می‌شود و با پیامک به شما اطلاع داده مي‌شود.
زماني كه صورت حساب در سايت قرار گرفت و پیامک آن برای شما فرستاده شد . ( يك روز بعد از جمع آورى)
شما مي توانيد به صورت نقدى ، بانكي و ينترنتي صورتحساب خود را پرداخت كنيد . در روش نقدي مشتريان مي توانند هزينه را در هنگام تحويل سفارش ، در محل به صورت نقدى يا از طريق دستگاه كارتخوان سيار پرداخت كنند . در روش بانكي و اينترنتى هم ميتوانيد هزينه را به شماره كارت اعلام شده در سايت واريز فرماييد .(قبل از زمان تحويل البسه)
با وارد شدن به حساب کاربری خود و وارد کردن کد رهگیری در قسمت اعلام کد رهگیری.
6219861030506140 بانک سامان به نام یحیی امیدزاده
با عضویت در «من» 10.000 تومان اعتبار جایزه بگیرید